welkom op mijn blog!

halloo!

Ik ben Noucha en dit is mijn blog: By Noucha

ik ga nu wat vragen aan mijzelf stellen en beantwoorden (ja klinkt gek, maar dan kom je meer over me te weten!)

waarom ben je begonnen met dit blog?

ik vind het heel erg leuk om te schrijven en dat kan op een blog. ik schrijf (of type) het liefst over dingen die ik leuk vind, maar dat is wel logisch! ik ben dit blog ook vooral begonnen omdat ik het leuk vind, niet om veel volgers te krijgen. maar als ik later veel volgers krijg vind ik dat wel heel erg leuk hoor! hiervoor heb ik al heel veel blogs gehad, maar dat was gewoon uit verveling. ik dacht gewoon: oh ik verveel me. ik zet even hup 123 een blog in elkaar! ik wil met dit blog wel graag doorgaan en leuke blogs plaatsen.

waarover ga je bloggen?

zoals ik net al schreef, dingen die ik leuk vind. denk aan; lifestyle, fotografie, diy’s, reviews, recepten, decoratie ideeën, tags, lijstjes… ga zo maar door! dus ik ga schrijven over alles en nog wat! ik weet dat dit nog door (bijna) niemand wordt gelezen maar lees je dit, zet dan even wat leuke ideetjes in de reactie’s!

waarom de naam “By Noucha” ?

een hele hele lange brainstorm! ik wou al een tijdje een blog beginnen, maar een leuke naam kwam maar niet! en een leuke originele naam vind ik wel belangrijk. ik zat wat namen te bedenken tot ik vandaag eens dacht: waarom niet gewoon “Noucha” ?!  maar ik vond Noucha.nl of Noucha.wordpress.com of zoiets niet zo leuk klinken. en omdat mijn blog niet over één specifiek onderwerp gaat, was het extra moeilijk om een leuke naam te vinden. mijn blog zou over allesennogwat gaan. toen opeens dacht ik: By Noucha want mijn naam is Noucha (je spreekt het uit als Noesja) en alle blogs worden bij mij gemaakt! dus By Noucha is perfect!

zo, nu weet je vast wat meer over mij. als je mijn leeftijd wilt weten, ik ben 11 jaar. nog best jong maar ik vind dat je op elke leeftijd een blog kan maken! nou dit was mijn eerste blog.

kusjesss!!

Follow my blog with Bloglovin

Geef een reactie

